Mini pizza ze słonecznikiem

Kiedy robiłyśmy empanadillę, okazało się, że mamy zbyt mało farszu, żeby wypełnić wszystkie kawałki ciasta. Rzuciłam pomysł, że można zrobić z pozostałych dwóch mini pizze.

Akurat miałam przecier pomidorowy w lodówce i można go było do czegoś spożytkować. Przeszukałyśmy też lodówkę i szafki w poszukiwaniu dodatku do pizzy. Znalazłyśmy słonecznik. Miałam wątpliwości, czy to się sprawdzi, ale moje obawy nie były niczym uzasadnione!

Przepis na ciasto na pizzę: KLIK lub na empanadillę: KLIK

Sos pomidorowy również zrobiłam wg mojego przepisu na pizzę. Następnie posypałyśmy bogato słonecznikiem i startym serem – tym razem edamskim zamiast mozzarellą.

Skomentuj

